رازهای ورود به اکسپلور اینستاگرام
نوشته شده توسط : ali

راز شماره 8 : زمانی را به تولید فیلم های IGTV اختصاص دهید.

از زمانی که یک بخش مختص IGTV به تب اکسپلور اضافه شده است، تعداد نمایش فیلم های IGTV چندین برابر افزایش داشته است. همانطور که می دانید در IGTV می توان ویدیوهایی با مدت زمان طولانی را منتشر کرد و این یک فرصت استثنایی برای جذب فالوورهای بیشتر از این طریق به حساب می آید.

علاوه بر این شما در ویدیوهای معمولی فقط می توانید 60 ثانیه را در مورد موضوع مورد نظر صحبت کنید و این در حالی است که می توانید در بخش IGTV یک آموزش ویدیویی تولید کنید و از این طریق به جذب فالوورهای بیشتر بپردازید.

 

IGTV اینستاگرام

 

 

راز شماره 9 : حتما از هشتگ ها استفاده کنید.

بر اساس تحقیقی که بر روی پست های اینستاگرام انجام شده، پست هایی که حداقل دارای یک هشتگ هستند 12.6% بیشتر از پست های فاقد هشتگ دیده می شوند. بنابراین استفاده صحیح از آنها را جدی بگیرید.

علاوه بر این زمانی که شما از هشتگ استفاده می کنید احتمال دیده شدن در اکسپلور افرادی که به این هشتگ ها علاقه نشان داده اند را افزایش می دهید. زمانی که پست شما بیشتر دیده شود بیشتر نیز مورد تعامل قرار خواهد گرفت و زمانی که تعامل افزایش یابد الگوریتم های اینستاگرام رتبه شما را افزایش خواهند داد.

همچنین استفاده از هشتگ ها در استوری اینستاگرام نیز تاثیر مشابهی خواهد داشت و می توانید شانس خود را برای ورود به بخش استوری های اکسپلور افزایش دهید. بنابراین هیچ دلیلی برای استفاده نکردن از هشتگ ها وجود نخواهد داشت.

البته باید به عنوان یک نکته مهم در نظر داشته باشید که استراتژی مناسبی را برای استفاده از هشتگ ها باید در پیش بگیرید. اگر از هشتگ های نامربوط و به تعداد زیاد استفاده کنید از سوی اینستاگرام بن خواهید شد و زمانی که این اتفاق بیافتد دیگر پست های شما در هشتگ ها نمایش داده نخواهد شد. پس به جای استفاده از هشتگ های پرطرفدار و نامرتبط، از هشتگ های مرتبط با تصویر یا ویدئو خود به تعداد مناسب (بین 5 الی 7) استفاده کنید.

 

استفاده از هشتگ در اینستاگرام

 

 





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: